farmor & farfar .


hej hoppla !

idag efter jobb åkte jag direkt till min lilla farmor & farfar - supermysigt med god mat, foton och skratt ! dom är så gulliga och husmanskost smakar bäst hos dem!! den generationen kan verkligen det där med husmanskost- undra vad som kommer bli vår generations specialité? hämtpizza? nej det är mer dagens ungdomars specialité.. vi kanske får "åååh min farmor lagar den bästa tacos:en" ????


eftersom jag missade idol både igår och idag ska jag nu slänga mig i sängen med datorn och knät och se de två avsnitten !
och folket, snart är det heeelg !



två olika generationer paulsson .


2010-09-08 @ 21:23:47 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen