förra veckan del 2 .

 

förra fredagen fick jag min 25 års present av min fina frida - trerätters & LADY GAGA !
kl 16 skulle jag vara hos henne och där serverades det fördrink, förrätt, huvudrätt & efterrätt- och allting var sjuuuukt gott . frida hade tom dukat fram lactrase (mot laktosmage)- perfekt !

 

fridas pappa kom sedan och hämtade oss och körde mot malmö arena . med oss hade frida packat massa godis och sedan började en helt sjuk show . sjuk som i sjukt bra . frida hade bokat biljetterna i hopp om att få vara med om just en show så det lyckades ju . jag gillar GAGA- hon är fantastiskt bra och jordnära ! jag satt och njöt hela föreställningen igenom och ville inte den skulle ta slut ! men när allting var slut var vi båda så trötta av alla intryck så vi åkte hem till frida på nattamaud, kakor och kaffe . egentligen var det planerat för utgång men denna utvägen var mycket mysigare !

 

tack älskade vän för en fantastisk kväll !

 

videos kommer ...


2010-11-25 @ 19:37:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Wow verkar som det var en häftig show!!=)En lyckad present med andra ord.=)



Klockan 17.45 passar bra så hinner vi va hos dig en liten stund innan vi åker.



Jag hittar gärna på något efter, eftersom vi ändå tagit oss in till malmö så kan vi ju stanna några timmar extra=) Antingen kan vi ju gå till något ställe och ta något att dricka eller dansa och vi pallar det. Vi får se hur pigga vi är helt enkelt!=)


2010-11-25 @ 22:03:35
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Cissi

Jag antar att konserten var grym :)


2010-11-27 @ 22:20:56
URL: http://pluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen