glad, frisk och njuter av livet .



direkt efter jobb for jag till xxx lutz och handlade lite smått skit- bla värmeljus (100pack tror jag) för 17:- ! sen direkt hem och bytte om till joggingkläderna vilket resulterade till 7km ute i stormen . nu ska jag iväg och handla godde (man måste ju fylla på vad man förbränner!) till min mysiga hemmakväll med IDOL och spaghetti med köttfärsås . självförvållad kväll och jag njuter ! ibland är det bara för mysigt att stänga ute omvärlden och vara själv .. ok inte helt själv- lisa måste vara med mig, annars får jag nog panik :)


trevlig fredag på er och ikväll sjunger min favorit i idol- tove !



försökte få lisa att titta in i kameran genom att göra ljud men eftersom hon är halvt döv vänder hon alltid huvudet åt motsatt håll därifrån ljudet kommer ! nuttan :)


2010-11-12 @ 19:28:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Mysfredag!!=) Ha ha, hon är ju bara för söt, lilla Lisa!!=)


2010-11-12 @ 21:27:56
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen