min 25 års fest den 8 maj 2010 .




i helgen firades min 25 års dag . den hade inte kunnat bli bättre ! jag hade hyrt en lokal i kyrkheddinge (!!!) med personal som fixade allting! det rekommenderar jag verkligen! värt varenda krona för jag slapp mycket ansvar och hade mer tid över till mina nära & kära under kvällen .


jag hade även hyrt ett 2-manna band- two for the show (LÄNK) som var helt fantstiska . riktigt go var det i dem och musiken passade ung som gammal vilket var mitt enda önskemål !


kvällen präglades av underbart vackra tal/sånger & fantastiska presenter- ska blogga om dem i dagarna ! jag fick enbart sådant som är JAG ! jag fattar inte hur ni lyckades? jag grät många rörande tårar under kvällens gång och festen fick mig verkligen att påminna mig själv om vilka fantastiska människor jag har runt mig .


söta malin har skrivit här (LÄNK!) exakt hur kvällen gick till så slipper jag gå in på det ! här (LÄNK!) kan ni även se en av sångerna som sjöngs till mig !


efter jag stängt lokalen åkte jag, andré, fridan, bagararen, martin, patrik, joel & fredde till etagé och dansade till kl 5. sedan blev det nattamat på mc donalds . perfekt avslut på en perfekt kväll !


tack alla fina vänner som gjorde allt för att kvällen skulle bli min . ni lyckades !


många fina bilder blev till film ! jag ska göra många fina kollage fast det blir inte till bloggen utan till en 25års-scraapbook! (nja...några bilder kommer kanske upp :) ) enjoy filmen så länge iaf!




2010-05-11 @ 01:59:11 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Varsågod gumman, du är värd allt!!=) Och vi kommer aldrig släppa er, ni är underbara!=) Va kul att du gillade både fatet och armbandet!! Du får gärna komma hem till oss och hämta bilderna!!

Många pussar på dig;)


2010-05-11 @ 21:26:53
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Gud vad många fina bilder! :) Tack igen för en perfekt fest! <3


2010-05-11 @ 22:00:41
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen