25- årspresenter .




jag trodde ni glömt men någon (björn!) ville jag skulle fota allt jag fick när jag fyllde 25 så här kommer det ! observera att pengar & presentkort (ikea och inspiration) inte redovisas ;-) .
enjoy !


rörstrand (corona) koppar och skål
stelton brödkorg och kaffekanna, tejp





vacker och rörande sång från de närmsta vännerna .






en maaaassa fina kort .




thomas sabo- armband med 2 berlocker .





namnhalsband och ett otroligt rörande fotoalbum .





presentkort på LADY GAGA konsert .





humanity- armband .





spargris med jättesöt tiara !





tirups örtagård- te .
funktion- bakform .
thomas sabo- berlock .






blommor & champange .







thomas sabo- armband .





rörstrand (corona)- tallrikar .
marc by marc jacobs- väska .
ooga chakka- spel .
ittala- skål .




2010-06-19 @ 22:35:11 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Tack hihi. Åh du fick så himla mycket fina saker! :) Nu får ni ha det såååå underbart i Amerikat! Kommer sakna dig jättejättejättemycket. Vi får ta igen det när du kommer hem och innan du börjar jobba!!!! Puss puss puss puss


2010-06-19 @ 22:45:00
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Duktigt av dig att lägga ut bilder på allt du fått. Verkligen fina saker du fick!!=)

Hann ju inte svara på fejjan så jag skriver här i stället..=)...ha en trevlig midsommar ni med och en underbar resa!!! Kommer sakna er massor!!!=) Vi får höras och ses när ni kommer hem!!=)

PUSSSS


2010-06-19 @ 23:08:17
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen