svart som i svarte .

 

 

igår fyllde min lilla farfar år och det firades i lördags i svarte ! strålande sol och underbara barn förgyllde dagen!
på kvällen stannade jag kvar och såg eurovision song contest med pappa & E . röstningen var för en gångs skull väldigt spännande! jag hejjade på en massa länder men inte på tyskland . jag är dock inte besviken att de vann- bidraget var annorlunda och kul !


tack pappsen och elisabeth för en underbart fin lördag <3

 

 

 


2010-06-01 @ 22:32:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Daniel är sååå avundsjuk på din pappas grill!! :P


2010-06-02 @ 08:25:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen