min examensdag .

 

i tisdags var sista dagen i skolan så då firade klassen med en lunch på en restaurang med asiatisk buffé . då såg det ut så här:


 

idag (onsdag) såg examinationsdagen ut så här:

 

 

kommer sakna "mitt gäng" ngt fruktansvärt :-S

 

 

bästaste ni .

 

 

andré utbrast "nah du är kortast i klassen"
ser kanske dumt ut men hamnade lite dumt där bredvid några långisar med klackarskor .

 

jag körde på fotvänliga skor dagen till ära :-D

 

 

och tack alla fina NI för alla grattis på facebook ! det plingar in nya kommentarer hela tiden . det är så kul att ni bryr er såå mkt <3 det värmer i mitt lilla hjärta ! tack tack !

 


2010-06-10 @ 00:48:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

BUUUUHUUU,det är faktiskt rätt sorgligt att allt är slut nu...Tur att vi har många glada minnen från vår utbildning att se tillbaka på :)


2010-06-10 @ 05:57:23

Postat av: Sandrix

Härliga bilder! :) Och du var lika fin som vanligt hihi


2010-06-10 @ 08:39:09
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jag får hoppas på det! :)


2010-06-10 @ 11:23:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen