utökat min servis .

 

 

blev en del bloggande inatt (imorse) . somnade runt 5 och vaknade kl 9 så har kännt mig rätt sliten idag . bilen har iaf besitigats och den gick igenom med bravur . sedan åkte jag till mamma i lund- vi fikadade på hennes gård och sen gick vi ut på stan . jag hade ett presentkort på hasselgrens så jag köpte 3 kaffemuggar till min servis jag samlar på från rörstrands (corona) . lotten, fia, annamaj & respektive gav mig 2 muggar i examenspresent så nu har jag 5 . tänker samla 12-14 st av varje artikel !

 


det är silvirga prickar på dem :-D


2010-07-08 @ 22:43:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen