trista bilar går tydligen att köra de med .




min bil är på service och jag såg verkligen framemot lånebilen som erbjöds . när jag såg den blev jag minst sagt BESVIKEN! på peugeotverkstäderna får man alltid poppiga bilar men på kenneths däck var det minsann och da inte lika poppigt (*sur*)



tji fick jag för att jag valde den billiga verkstaden !


denna bilen är min onsdag-fredag .
nu när jag är workare så har jag ingen tid att lämna min bil på morgonen och hämta den på kvällen så jag fick låna den tills jag slutar tidigt på fredag . bra service kenneth !


2010-07-15 @ 21:57:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jaaa! :D Den är mkt sötare än din lånebil hihi


2010-07-15 @ 22:30:30
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Hahaha snygg bil men tänk vad du kommer uppskatta Arne när du får tillbaka honom..;)


2010-07-16 @ 06:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen