shopping från NYC del 2 .

 

oki doki hemkommen från underbara pappa & hans elisabeth . supermysigt som vanligt med god grillad mat :D
han hade tvättat min bil & städat den invändigt ! världens bästa pappa !
nu är lilla lisa hemma hos mig igen- som man kan sakna den kisan alltså !

 

här kommer del 2 av shoppingen . hoppas jag inte lagt in dubbelbilder :-S


smink från sephora & target:
2 primers, sotiga ögon-kit, mascara, eyeliner i kakform, I.d smink (skitbilligt i USA), läppglans och en annan eyeliner med sudd i ena änden .
ralph lauren strumpor & 2 linnen från american eagle .

gummipåse från bloomingdale´s
aprikoslotion från sephora .

marc jacobs klocka som jag letat efter i månader . äntligen blev den min för ett riktigt bra rabatterat pris!

(tillhör förra säsongen och därför slut överallt!)

2 av 3 ringar från forever 21 (glömde fota en men det är en svart blomma ist för ljusrosa typ) .

detta visste jag redan i sverige att jag ville ha .
louis vuitton väska från CHINA TOWN  =D

smycken från forever 21 och en maaassa nagellack från forever 21 och en annan butik .

necesär/pennfodral från dsw .
denna behövde jag verkligen inte men den var nästan gratis !

måsten då man besöker new york .
i <3 NY-tischor och hoodie .
"paschmina"-sjalar 3 för 80kr .

maringrönt linne med guldiga pluppar från forever 21 .

!! världens finaste smycke från tiffany´s !!
(halslänken hade jag inte råd med, hoho!)

så här ser skorna ut på förresten :-D

lina gillar marc .
marc jacobs halsband .

tommy hilfiger lakan från marshall´s .
marshall´s säljer bara kläder & prylar från föredetta säsonger så detta lakan kostade 80kr .

pincett från sephora .
gullig plånbok jag fick av andrés föräldrar .

mjukisbyxorna bakifrån . (älskar dem- de är superduper mjuka inuti)
kofta med rosett från abercrombie & fitch .

örhängen från forever 21 .

detta var nästan allt- glömt och fotat en vit tischa & en hårinpackning från redken men det får ni leva med :D

 

imorgon ska bilen besiktigas och sen ska jag träffa min lilla mamma <3


2010-07-08 @ 01:27:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Gud vad mycket fint du shoppat!! Måste säga att dom där skorna var sjukt snygga på, varför köpte du inga till mej!?!?


2010-07-08 @ 13:32:45

Postat av: S

Åååååååh GE MIG SKORNA!!!!! :D



Jaaa Daniel är stolt, men nu tyckte han att jag skulle köra traktor hela helgen... Men NEJ tack! Jag ska soooola hihi


2010-07-08 @ 15:08:54

Postat av: Sandrix

Det var alltså jag som skrev som du kanske förstod med tanke på att jag skrev om en traktor haha


2010-07-08 @ 15:09:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina

Lina B, anledningen till att jag inte köpte till dig är för att du ska lära dig en läxa och följa med mig på shoppingsemestrar!


2010-07-08 @ 17:53:39

Postat av: Emelie

Oj, galet mkt du shoppat!

Blir riktigt sugen på åka iväg jag med. Supersnygga saker


2010-07-08 @ 22:19:17
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Lina B

Till våren Lina, då drar vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2010-07-09 @ 06:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen