så var fredagen förbi .




den svarta svarta ringen som jag glömde fota:

 




hej hopp ! idag har jag varit hos tandläkaren & pluggat med linda . puh, inga roliga saker men har haft en toppenmysig kväll med hjärtat och hans mamma & pappa . vi satt utomhus till kl 23.30 i tishor ! otroligt varmt o skönt är det nu ! låt det stanna till december ;-)



ikväll vill jag göra ngt, typ träffa alla mina fina vänner men det verkar tyvärr som majoriteten är upptagen . jag måste börja planera mina helger så det inte alltid blir så här, att alla är uppbokade på annat då jag får mina impulsiva infall :-( buhuuu . jag är dålig på planering !



ajja nu ska jag snart dra mig hemåt för att möta john blund . kl 15 blir det kalas för andrés farfar- det är alltid supermysigt hos dem så jag längtar ordentligt mkt !




här ser jag ut över central park :


2010-07-10 @ 01:20:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Menade du att du ville göra något ikväll, eller det var igår kväll du menade? :P


2010-07-10 @ 11:48:26
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Om jag inte hade varit så jäkla gravid hade du mer än gärna fått kommat hit!! Det är fullt ös i Ronneby hela helgen..;)


2010-07-10 @ 15:03:30

Postat av: Lina svarar:

Åh vad du är söt B-Lina. Det hade jag velat göra fast vågar inte komma nu, tänk om du börjar föda när bara vi 2 är hemma. Då är jag inte tuff längre :)


2010-07-10 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen