onsdagen förstörd .


idag har jag gjort ett stort misstag! STORT! jag satte inte alarm på klockan i morse så jag sov till 15.35 (!!) . det är ju 9.35 i amerikansk tid så nu är jag tillbaka i den tiden- jag som kämpade hela gårdagen med att vara uppe för att komma in i den svenska tiden :-/

idag skulle jag ju visa er andra halvan av shoppingen och den kommer men det får bli ikväll för nu har jag det stressigt- ska nämligen till pappa o elisabeth i svarte på middag (och hämta min bil & lisa!) . bloggar när jag kommer hem runt 22.00 tiden !


en bild på en ny klänning jag köpte i usa:



jag framför ground zero (där world trade center-tornen stod) . de bygger för fullt där . det är planerat en memorial av tornen med bilder och namn av dem som gick bort + ett nytt högre torn som ska symbolisera fred :


jag ser glad ut men varenda gång jag ser tomrummet efter tornen och närmar mig hålet fylls mitt hjärta av en skum känsla och jag blir helt ledsen inombords . det är en grej att se det på TV och sen att se det i verkligheten är något helt annat . äckliga männiksor som kan göra något så drastiskt !

 


2010-07-07 @ 16:12:55 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen