hemma är alltid bäst .



nu är klockan 9.09 i svea rike men för lina är klockan 3.09 PÅ NATTEN . jag har inte sovit en sekund på planet för det fanns såå många bra filmer & spel som jag sysselsatt mig med hela vägen . är inte trött nu heller men det lär väl komma typ ... vilken sekund som helst ?! nu ska jag äta vårrullar & titta på min shopping- ni får se senare !



vet ni vad det värsta med att komma hem är? det finns förresten bara en sak som är trist med att komma hem- jag är inte nära min andré 24h om dygnet :-( buhuuuu ..



full av energi .. men ser nog ganska trött ut :
f


2010-07-06 @ 09:13:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Välkommen hem till Sweden Lina P!! Sätt dej på tåget till Ronneby nu..;-)


2010-07-06 @ 15:06:31

Postat av: Lina

Jaaaaaaa jag kommer jag kommer men kläm du ut ungen först =)


2010-07-06 @ 15:09:22
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Lina B

Ok ska försöka göra det så snart som möjligt!!!!


2010-07-06 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen