hårtips från coachen !



dyrare shampoo + täta frisörbesök skapar fint hår . mitt hår är levande bevis !

- klippte mig 1 gång per år, färgade själv, tvättade det varje dag, inget värmeskydd innan plattning, "ica-shampoon"


nu- klipper mig var 3 månad, färgar alltid hos frisör som använder en mild blondering, tvättar det 2-3ggr/vecka, alltid värmeskydd från redken, bara frisörshampoon/balsam/stylingprodukter, inpackning 1-2ggr/veckan


det tog sin tid men nu är det verkligen värt det!
under tiden mitt hår läkte tonade jag det brunt . brun toning fungerar nämligen som en djupverkande hårinpackning . mycket fukt tillförs och håret får vila från blekningen som sliter enormt på håret .


2010-07-08 @ 05:16:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen