tisdag .

denna veckan är full med skolsaker så bloggen har fått bli lite lidande + att jag fortfarande sitter på mitt köksgolv och surfar. MÅSTE skaffa en ny router. detta är jobbigt. faktiskt !

idag började dagen med att min papps kom hit och fikade (nja..drack kaffe iaf) och snackade en bra stund! inte ofta man får ha pappa helt för sig själv så det var mysigt! :)

därefter mötte jag upp fridan min <3 och vi satte oss på espresso house för en smoothie och some deeptalk :) därefter gick vi till stadsbibliotektet och pluggade från 14.30-19.00 . duktigt va?

sen gick fridan hem till sina gäster och jag gick till åhlens och köpte en blyertspenna (tydligen brist på det här hemma!) till mitt stora prov jag har imorgon. råkade handla en ring med :)

imorgon kommer många tummar hållas! för viktiga saker och för viktigare saker!
sov gott


2010-01-19 @ 23:18:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jag vet inte vad det är för viktiga och viktigare saker, men jag håller iaf tummarna för det stora provet! :D Puss på dig söt


2010-01-20 @ 09:41:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Jag håller tummarna för sig, det kommer gå super!!!=)

PUSS


2010-01-20 @ 21:10:01
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Mia

Hoppas det gick bra idag då :):)

Puss!


2010-01-20 @ 22:22:02
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen