onsdag betyder tydligen shopping.

idag har sandran och jag varit på nova i 4h. vi har ätit gooood lunch, snackat gojja och shoppat! här är min andel:


halvglansiga leggings och rosa pärlörhängen - vila
randig oversize tunika med tajt arm - gina tricot
hårborste med vildsvinhår - kicks
rosa/grå randig tröja - vero moda
grå tunika - vila

 

på vägen hem gick det i sakta fart så jag bestämde mig för att köra av på en parkering och sladda runt tills den värsta trafikstockningen var över! det var kuuuuuuligt och jag kände mig som 18 igen. förr brukade "gänget" samlas och sladda på parkeringar, haha. vilka tider! ett slag tänkte jag faktiskt sms:a runt "nova parkeringen kl 21 ikväll" till några vänner men sen tog min 24 åriga kropp över min dumdriftiga tankeverkstad!


2010-01-27 @ 19:30:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Va mycket fint du köpt, snyggt med randigt!!;) Vad är det på första bilden?

puss


2010-01-27 @ 19:57:48
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: malin

Va mycket fint du köpt, snyggt med randigt!!;) Vad är det på första bilden?

puss


2010-01-27 @ 19:57:59
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hahaha fan vad söt du är! Kört och sladdat.. Du skulle kanske lånat Daniels blåa skinnjacka.. Då hade du varit riktigt cool ju hahaha. Tack för idag gumman. Puss (förresten, är det inte onsdag idag? hihi)


2010-01-27 @ 20:07:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen