kalas för willy 2 år .

 

idag var mamma och jag och fira lilla willy (annamaj o lottens storasyster Fias son, för er som inte vet) som fyllde 2 år! det var supermysigt och god brunch bjöds det på!

tack fia o mark för en underbart mysig start på söndagen!

 

faster o moster älskar sina småttingar :-)

kolla vilken supergulligt kort på tuvan o lotten?


tobbe tyckte sina extra röda läppar berodde på att han var förkyld.
lotten övertygade mig om att det var läppstift.


thea och klara i färgade jackor- 2 tvillingtjejer jag tycker väldigt mycket om !
(fias kusins barn)

fia o mark bjöd på en OTROLIG GOD brunch..som alltid! hembakat bröd, massa pålägg, kakor, hemmagjorda smoothies, juicer etc!

min bror snålade desstu mer. se nedan.


2010-01-24 @ 22:43:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: lotten

det är så trevligt att vara släkt med dig lina :)like it a lot!


2010-01-25 @ 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen