sentimentala tisdag .


när inte jag träffar frida varje vecka får jag en konstig frida-abstinens trots en miljon samtal/dag *haha* . frida är en fruktansvärt bra kompis och duktig människokännare! hon sätter alltid sina vänner före sig själv och kan verkligen må jättedåligt om hon av någon anledning oroar sig för någon av sina vänner. mår hennes vänner dåligt, mår frida dåligt. frida är verkligen nogrann att alla hennes kompisar är hemma efter en utekväll innan frida kan somna. frida ser saker hos sina vänner som hennes vänner inte själv kan se men behöver se. frida genomgår just nu en inre resa som är fantastisk! hon kommer bli en ännu mer fantastisk människa än vad hon redan är!

2007 träffade jag henne för första gången och då var hon inte den frida jag ser idag. 2009 lät jag henne komma mig inpå livet...omedvetet! det är svårt att sätta fingert på vad det är som gör att jag tycker så mycket om henne. hon är min alldeles egna terapeut trots att det skiljer 3 år mellan oss :-) nu ska jag snart åka och fika med henne på espresso house- varför är kaffet extra gott där? kanske beror på studentrabatten :-)


jag är så glad för alla mina fina vänner <3


2010-02-09 @ 13:38:27 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Naw, gud va fint du skrivit om fridan!!!=) hoppas ni hade det mysigt på er fika!!=)

Puss


2010-02-09 @ 20:25:19
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: janine

Hejdär ! Är allt bra ?:D


2010-02-09 @ 20:59:53
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Postat av: fridan

Dina ord värmer enormt mycket! Jag är så tacksam över att få ha en sådan fin vän som du, så nära! du är guld värd lina! <3 <3


2010-02-09 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen