23 år blev jag förförra året .


igår fyllde världens finaste kille 23 år. det firade vi 2 med ett restaurangbesök här i malmö på en restaurang som jag inte minns namnet på! (haha Linda) det var ett jätte mysigt avbrott i vardagen! efter middagen köpte vi godis och såg en film i sängen! <3

 

igår hade jag även årets första patientdag och det gick fint och det var kuuuuuuul . dock hade jag en farbror, som tydligen inte tyckte jag var särskilt spännande att prata med, väääldigt dålig munhygien så jag satt med både munskydd och plats-visir :-) kände mig som en astronaut!

idag har varit en skitdag- vet ej varför men jag och A vaknade runt 11 och sedan tog vi en mysig promenix till entré. allt var frid och fröjd . vi lunchade sen åkte A mot skolan och mitt helvete bröt loss. gick hemåt, fick ont i huvudet och kände mig hängig/deppig?. sov i 2h. vaknade och kände mig mer seg och hade fortfarande ont i hubudet. tog en kvällspromenix till stan, köpte inget (då mår jag ej bra). åkte bussen hem och börjar nu efter en lååång dusch känna igen mig själv igen. fattar inte vad det är med mig? antar man har bra och dåliga dagar. jag är bara inte personen som brukar ha det! nåja nu blir det paradise hotel under täcket!

imorgon ska jag och fridan äta espresso house frukost-erbjudande sen ska jag och lindan sitta med skolarbete resten av den ljusa dagen!


2010-02-02 @ 21:42:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jag känner mig faktiskt också lite konstig... Lite seg i huvudet, och fick en svettningsattack (a.k.a kärringaköra hahaha) innan! Hoppas att du mår bättre snart gumman! Puss <3


2010-02-02 @ 21:56:19
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: anonym som snart fyller 26

lammkött


2010-02-02 @ 22:45:43

Postat av: Buffie

Hahaha....nä, de j-a namnet sätter sig aldrig. Hmm...det va något med La....La.....eller Le? Jaja....tur ni tyckte om restaurangen..=)

Puss puss


2010-02-05 @ 17:10:11
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen