petra 25 .

 

igårkväll firades petras 25 års dag hemma hos petra tillsammans med mig och fanny- enbart bjärredsfolk med andra ord och OJ vad kvällen gick fort och även våra munnar !

petra bjöd på supergod middag, efterätt och GODIS!
till det dracks det VIN- mycket vin . vi skulle eg ut och slira men det glömde vi helt bort när vi satte igång samtalsämnen som högstadiet & bjärredsfolk.

tusen tack petra för allting! det var verkligen en jätterolig kväll!

petra och jag har kännt varandra sedan vi var ca 7-8 år så nu firar vi ganska många år som vänner !

jag kommer alltid vara vän med petra ! vi har gått igenom för mycket värdefullt tillsammans som inte bara går att släppa!

söta fanny som jag bott i samma by som i hela mitt barndomsliv men lärde känna först igår- mycket trevligt !

fantastiska Lloyd som är petras "gatuvovve"- adopterad från gatan på en semesterresa !
värdelns sötaste är han och han luktar som en hund ska- rentvättad :)

nutten .


2010-12-12 @ 14:30:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Pellan

Tack själv gumman, var en jätte mysig kväll, ni e riktigt fina vänner:) pusss


2010-12-14 @ 10:32:54

Postat av: Pellan

Tack själv gumman, var en jätte mysig kväll, ni e riktigt fina vänner:) pusss


2010-12-14 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen