min lediga eftermiddag .

 

i onsdags hade jag min tidiga dag så då stack jag iväg till optikern & frisören . det var verkligen dax för båda nu !
gammal färg i håret och 2v gamla linser i ögonen!

 

som vanligt blev jag supernöjd med de blonda slingorna och jag klippte bara topparna för nu vill ja ha långt igen ;-)

 

 

det här inlägget är tidsinställt så nu sitter jag antagligen på jobb men ikväll ska jag hem till A på FREDAGSMYS! inte träffat karln på 5 dagar så jag längtar ganska mycket efter honom ! A föräldrar ska till tyskland så vi har FF , haha!


2010-12-10 @ 12:48:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen