helgen som varit .



trollahopp- ännu en helg som sprungit ifrån mig är snart över . herreguuuuud vad fort det går men helgen har varit perfekt !


fredagen blev det middag + bio med andré älsklus . vi såg inception (4,9 av 5) som var en riktigt bra och välgjord film förutom en sak som jag inte ska avslöja nu!


lördagen bjöd på frisörbesök (jag har klippt av mig håret..eller iaf 1dm och jag stormtrivs i det!!) ! på kvällen blev det kräftskiva hos malin & hennes jeppson som jag var så laddad till . tyvärr mådde jag fruktansvärt illa största delen av kvällen pga inget matintag under dagen så kvällen blev en aning jobbig men jag hade iaf alla mina fina vänner omkring mig- det hade varit mkt värre om jag åkt hem . vid kl 2 började jag må bra igen så du kunde jag insupa kvällens härliga atmosfär . bilder från kvällen kommer för den nyfikne !


idag var det dags för A pappa att fira sin 54 års dag - toppenfint väder och jättegod mat . sååå härlig söndag att bara äta äta äta och mysa med massa fina släktingar !


nu ska jag och A mysa en stund framför Tvn innan det är dags att ta sig an en hard working week !


bruna slingor gjordes och 1 dm klipptes bort . jag var trött på mitt långa uppklippta hår så frisören klippte det till axlarna ! det känns kul att ha en frisyr !

 

bättre färgbilder kommer ...


2010-08-15 @ 21:01:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Ha ha, ja, jag vet inte hur jag lyckade få bara bilder där du inte var med på, du som var så flitig på dansgolvet. Du kanske breakade och gjorde kullerbyttor i en annan vinkel, eller så tog du en kissepaus just när jag tog korten.=)


2010-08-16 @ 20:59:27
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen