boooooom booomerang .

 

igår var en toppendag!

1. jag slutade jobb 11.30
2. jag var med mamma från 12-17
3. jag var med frida 18-22 .

 

 

mamma och jag hade lust att sätta sprätt på våra löner så det blev lite shopping i härliga regniga malmö . BLÄÄ!

 

 

denna jackan nedan från boomerang är ÄNTLIGEN MIN- i 3 år som student har jag längtat till den dagen då jag kunnat ta från min lön och betala den utan problem ! materiell lycka åter igen !

 

 

imorgon är det jobb jobb sedan väntar MALMÖFESTIVALEN !
jag hatar den men kan inte hjälpa att jag längtar lite efter all den goooda maten, det andra är inte så värst viktigt !

jag & fridan vet vad vi ska föräta oss av imorgon iaf !

nämligen detta:


2010-08-19 @ 22:27:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Oooh trycker på gilla-knappen på jackan!! :D Och "mjölkförpackningen"!


2010-08-19 @ 22:53:06
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen