erövringar .

 

idag har jag träffat fridan yaaay ! fridan var sugen på att kolla i butiker- jag tänkte "äsch jag kan väl följa med"

och det gjorde jag :-)

skor- le coq sportif REA! wihooo!
halsband- pearls for girls
necesär- vintage kappahl

 

här nedan kommer lite som ska stanna hos mig och lite som får åka tillbaka!

jeans- att. BEHÅLLA!
leggings- frk & vila
klänningar- vila & gina

 

har tabbat mig i tvättstugan precis, genom att sätta igång 2 stora laddningar när jag inte hade tillräckligt med tid innan nästa tvätt-människa kom så jag avbröt tvätten vilket resulterade till lite panik där nere !

10kg tung, blöt och tvättmedlad tvätt
en utflippad tvättmaskin som har låst sig själv nu och blinkar ngt med E ... ;-)



jaja jag flyr fältet och får tvätta ikväll efter nästa stackare förhoppningsvis kunnat tvätta !
nu ska jag jogga mina underbara 7 km !


2010-04-19 @ 19:34:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Nice! Snygga fynd,tur du inte va i skolan för då hade du ju missat allt det fina som passar så bra in i din garderob......


2010-04-19 @ 19:57:40

Postat av: Lina

Du är en klok kvinna=)


2010-04-19 @ 19:58:39

Postat av: Lina B

När man är så gammal som jag Lina är man full av visdom...;)


2010-04-20 @ 06:38:37

Postat av: Emelie

Har lite spaning på den vita varianten av din blåblommig gina-klänning. Hur va storleken på den? Liten stor normal? Vill verkligen ha den i vit. Men är den tight över bysten så funkar det inte :(


2010-04-20 @ 20:39:21
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Emelie

Det låter kanon verkligen! Ska nog cykla ut till nova och se om den finns. Du är ju inte heller direkt platt så tycker du den är plats i borde jag också kunna ha den.


2010-04-21 @ 09:18:58
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen