and pink it is .

 

gårdagens mjukisdress var verkligen ett bra köp ! den sitter helrätt och känns kul att ha en snygg mjukisdress när man går här hemma sleten och trött !

 

 

om andré tycker den är lika helrätt är en annan femma :-)

 


för övrigt har denna dagen varit skum . jag har varit skum . kännt mig skum .
plugget på biblioteket gick skit och när jag kom hem sov jag i 2h så jag missade min träning!
nu blir jag bestraffad av att vika tvätt, diska och att GÅ till willys för att köpa mat!

 

 

 

inte lika lina detta! ajjabajja!

 

 


2010-04-06 @ 19:29:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen