tisdag betyder numera patienter .

sms konverserat med sandrix till IDOL ikväll- vi båda kom fram till en sak och till en annan- att IDOL är grymt. en timme kunde inte gått snabbare! sandra är perfekt att sms konversera med eftersom hon svarar lika snabbt som om hon satt bredvid mig och SA orden ist!

idag har jag haft patienter- dock bara 2 men det räckte gott och väl. den ena kommer med kronor och protetik från fillipinerna och påstår sig själv ha dragit ut sina egna framtänder, han har 6 tänder kvar i munnen och alla är mobila och säger att allt är lugnt med hans mun! han var hos mig i 60min och han pratade oavbrutet i 40min. det gick så långt att jag fick avbryta honom med att stoppa in spegeln i hans mun. jag avslutade behandlingen med att säga åt honom att lägga av med att dra ut sina egna tänder- även ifall tänderna inte sitter fast helhjärtat kan man faktiskt ha kvar dem många år till. hans fru fick linda och hon kunde ingen svenska, haha ja man får då vara med om hel del då man träffar så mkt folk.

imorgon är jag ledig och då ska här storstädas för på torsdag kväll äts det inte ärtsoppa utan då kommer malin och lina b från min klass och sover över hos mig! de följer med mig direkt efter skolan och sen ska vi till jensens böffhus och stor-äta och dricka vin! wiiii längtar! på fredag ska vi på en disputation och sedan gå i stan! myspys!




2009-09-08 @ 21:35:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi det kändes som att vi satt bredvid varandra och pratade :D

Vilken mysko patient haha. Man får vara rädd om sina tänder.

Vad mysigt med en liten tjejkväll för er!

Puss puss


2009-09-08 @ 22:05:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Gode gud, kan man va mer ugly på bild än jag eller...?

Älskar verkligen idol,Jonas o jag satt klistrade o när det va slut trodde jag knappt det va sant kändes som det precis börjat!


2009-09-08 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen