today .

idag har jag ...
  • ätit spaghetti med köttfärsås
  • gjort 4 patienter fina i munnen
  • gjort en inbakad fläta i mitt hår
  • druckit en kaffe latté
  • sett idol
  • gått upp kl 5.20
  • kommit hem 18.50
  • åkt tåg i 4h
  • skrattat hysteriskt åt lindas skämt
  • ätit en pastasallad
  • pratat med frida i telefonen
  • bokat 5 biljetter till IDOL delfinalen, yeah! *me and my girls*
  • msn:at med sandrixen hela idol - programmet
  • varit ute med lisa på gården
  • tänt 3 ljus här hemma
  • fått en kram av en patient som tyckte jag var duktig
  • saknat min älskling
  • smsat mer än 50st sms
  • nästan skadat en patient med ett instrument som gick sönder. efteråt var det bara kul för det var en jäkla smäll!
  • längtat till mycket som jag har framför mig
  • inte använt puder/foundation
  • duschat
  • cyklat till malmö C och cyklat tillbaka
  • haft vita kläder på mig hela dagen
  • msn:at med gollan och saknat gamla fettis-dagar
  • tänkt att jeppe nog är den roligaste TYP jag känner. facebook humor är så kul.
  • laddat hem en film "he´s not that into you" som jag ska se NU
God natt!


2009-09-15 @ 21:42:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi okej! :D


2009-09-16 @ 09:40:06
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen