om allt och ingenting .

hej hopp!
idag har varit en skön söndag!
somnade tidigt igår så vaknade tidigt idag- skönt! började dagen med en promenad med fridan. vi gick i 2h. fridan avslutade sin promenad med en pizza- det var hysteriskt kul!

min växt från ullared:


därefter tog jag en snabb dusch och mötte upp mitt hjärta i stan- vi åt lunch på ett ställe på triangeln. efter det gick vi lite i stan innan båda åkte hem till sitt (läs skolböckerna) .

jag har nu duschat och tömt mitt avlopp på en massa hår (usch vad det är äckligt trots det är mitt egna men ack så behövigt!) . jag ska nu skriva ett litet litet arbete som ska in innan imorgon eftersom jag missar en lektion (jag ska på en ceremoni). mamma blev helt bestört att jag fick extrauppgift då jag har sorg men lärarna tar verkligen inte hänsyn till sånt men det gör mig verkligen inte något- inte när det är ett sånt här litet litet arbete.

jag håller på att laddar hem en film- observe and report. jag hoppas den är bra. till filmen ikväll med älsklingen får nog lite godis inhandlas!

här nedan kommer även bilder från jensens-kvällen tillsammans med linda, malin o lina b:



kvällen fortsatte på harrys för lite kaffe-varianter:


verkligen en härlig kväll och snart kommer blekingeborna igen.
då blir det fest! *längtar*


2009-09-13 @ 17:36:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hoppas att det bara är förkylning!! Mitt jobb gick bra, långsamt bara.. Men tänkte på dig som hade fått börja tidigare så då gick det lättare hihi. Vad är det för ceremoni du ska på!? :( Puss puss


2009-09-13 @ 19:10:33
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jahaaa okej :( Vi har bara ätit och kollat på ensam mamma söker, ska snart köra hem till mig och sova där. Hoppas filmen är bra gumman! Puss


2009-09-13 @ 21:03:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: fridaaan

tack för en härlig promenad!! <3


2009-09-13 @ 22:14:40

Postat av: Emelie

Hmm mina gubbar är fortfarande flintisar... tror jag misslyckades med den där bollen i mitten :)


2009-09-14 @ 07:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen