På malmö tandhögskola...

Hej hopp! Nu sitter jag på en disputation där en tandhyg just nu blir grillad på en avhandling hon skrivit. Det VAR väldigt intressant men oj vad trötta vi alla är nu. Det blev jätte lyckat igår. Lina B och Malin följde med mig hem efter skolan. Vi bäddade och sen tog vi en fika i hamnen. Det var underbart väder ju! På kvällen mötte vi upp Linda och åt middag på Jensens här i Malmö. Supergott som vanligt. Som vi åt:) herregud! Vi fortsatte kvällen på Harrys. Vid 0.00 var vi hemma igen och sängen väntade! Efter detta är slut så ska vi ut på stan en sväng och shoppa. Sen åker Lina B och Malin mot Blekinge igen och jag och André ska till Ola och Johanna för filmkväll. Ska bli underbart med en lugn kväll efter gårdagen,känner mig rätt sliten;) Bilder kommer!


2009-09-11 @ 10:59:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen