moltex rean .

här kommer bilder på några av mina fynd från i lördags...och idag. japp, jag åkte dit idag igen och var först in denan gången! yeah! där var lite annorlunda sortiment idag men mycket var även slut! men jag hittade lite julklappar och vita kuddar. så totalt på moltex-rean handlade jag:

2 filtar
6 kuddar
1 påslakan
1 överkast
2 julklappar :)
1 filt till lisa

1 exempel, alla kuddar kostade 75kr/st och de kostade innan mellan 399-500kr/st så visst kunde man fynda :-)

3 kuddar och överkast till sängen:

påslakan, 2 kuddar till soffan och 2 filtar:

 

vit kudde med knappar och pläd till lisa. pläden är egentligen badrumsmatta :-) men lisa älskar den redan!:


2009-09-28 @ 15:56:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Vad mycket fint du hittade! Jag ska säga till mammsen att vi får sticka dit nu i veckan! :)


2009-09-28 @ 16:15:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: ellen

Fint!


2009-09-29 @ 17:31:44
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen