lördag i hjärtat .

jag har tagit världens mysigaste promenad precis- vilket otroligt väder vi har idag! jag är genomsvett så blir duschen nu för att bli fin inför ikväll! vid 16.30 ska jag infinna mig i lund för lite tjejmys innan utgången på Björka ikväll. arvingarna kommer och spelar- inga favoriter men visst kan man dansa till deras musik :D när jag var liten var de dock mina stora idoler. elouiiiisssse :D

det blev lite shopping på H&M innan jag gick hem från min promenix:

vi ses kanske där! trevlig kväll mina vänner .


2009-09-19 @ 13:26:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen