28sep .

idag har jag tvättat och städat . sedan bjöd mamma mig på en fika i stan och såklart gick vi en runda där med . kom hem med några fynd . bilder på det imorgon för nu är det dags att sova- har spenderat kvällen hemma hos A och suttit och snackat med hans lilla mamma HELA kvällen . alltid lika trevligt för hon är så go! jag hade med mig ugnstekt falukorv med hemmagjord potatismos (gollan inspirerade mig!) vilket jag bjöd på . de bygger nämligen om sitt kök och har inte tillgång till spis eller ugn de närmsta veckorna så ska göra mitt bästa för att hjälpa till!

och snart firar älsk och jag 2 år och vi har då fixat en övernattning med hjälp av andrés mamma på hotellet vi bodde på första gången vi sov på hotell i KBH - hotell 27 . längtar längtar längtar !

28e september 2007 blev vi ett par .

bild från vår första utlandsemester tillsammans .
cypern 2008 .


2009-09-17 @ 01:08:13 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi okej! :P Jag ska göra något som är mindre roligt.. nämligen STÄDA och tvätta! Usch och pi. Tur att vi har robotdammsugare hihi. Puss på dig söt


2009-09-17 @ 11:15:40
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Kursen var jätte rolig, har massa ny inspiration nu!!!!!!=)

Längtar jätte mycket till lördag!!!=) Ska du göra något innnan på dagen på lördag?? Jeppe ska jobba och jag har inget bestämt, vi kanske kan träffas innan, Sandra också om hon kan!!!!=)

Var ska vi förfesta, har vi bestämt det än??? Hur många blir vi?

Grattis till snart 2 år, hihi!!=)

pussssss


2009-09-17 @ 21:23:45
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen