TITAN VÄSKA .

vad ni är dåliga på att gissa :) okej, mia du är nära men ett speciellt namn har rätten =)

iaf medan maten lagade sig själv passade jag på att putsa fönsterna . det är beckmörkt ute men känns som de faktiskt blev bra! nu ska jag ner i tvättstugan och hämta upp lite tvätt! vissa dagar är man verkligen produktiv!

här är en bild på min nya väska som jag köpte idag! var runt i lite olika affärer fast bestämd om att köpa en svart (TITAN) men när denna dök upp i limited edition rosa kunde jag inte låta bli. visst är den fiiiin? jag vill ut och resa nu!


2009-10-20 @ 19:40:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Fasen vad snygg väska du köpte! :)

Nu är det sängdags! Natti natti!

Puss


2009-10-20 @ 22:31:11
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandrix

FAN VAD SNYGG VÄSKA!! Riktigt fin! :)


2009-10-20 @ 23:57:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: fridan

jag har en likadan titan väska fast i den svarta du ville ha och typ den störta som finns haha. får alltid plats med för mycket och det resulterar ju i övervikt!!! din va sjukt gullig och fin! puss


2009-10-21 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen