jimmy choo+ nu fungerande elva-video .

är det fler än jag som längtar tills jimmy choo kommmer till H&M? dock är inte jag en sådan tjej som gillar att stå och trängas i en kö och för att sedan bråka om varenda sko så antar jag inte kommer få ett par :-(

ikväll blir det party party :-) jag, fridan och malin! det kommer bli så mys och massa tjejsnack! förhoppningsvis blir det lite dans senare och då kanske sandrixen och hennes kompis jessika joinar!


elva i min trappuppgång igår:(nu funkar videon)

 


2009-10-17 @ 12:46:55 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: lotten

haha stackars dina grannar;)ikväll ska jag få mysa med henne jippi!


2009-10-17 @ 15:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen