frisören är dyr.

jag hade tänkt träffa elvan en kortis idag, känns som hon glömmer bort sin faster om jag träffar henne så här sällan så bättring på det MEEEEN idag ska hon träffa sin gammelfarmor och gammelfrafar (min farmor och farfar) och de bara avguuuudar henne så det ska minsann få henne för sig själva och jag ska inte komma och störa, för då blir det bara att jag och elvan stojjar rundor och farmor och farfar får inte sin quality-time så jag får snällt vänta med min elva-dag till nästa vecka! :-)

idag skulle jag även ha fikat med en gammal klasskompis, josefin men fick ställa in det pga min hosta, jobbigt och snacka länge med hosta och ja, vi kan snacka länge, hihi + att jag vill ej bli mer sjuk idag eftersom vi strax åker till london!

så nu får jag nog ta tag i den där packningen tror jag :D
och ni vet vad jag tycker om att packa? suck !

det senaste året har mitt hår verkligen fårr smaka på FÄRG .


2009-10-07 @ 10:13:01 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ja vi gillar att byta hårfärg vi! :) Synd att du inte mår bättre! :( Du måste ju krya på dig nu när du ska åka iväg! Puss på pannan


2009-10-07 @ 10:28:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: jeppe

Är det lönt att packa ner nåt överhuvudtaget? Med tanke på hur mycket nytt det GARANTERAT kommer inhandlas?


2009-10-07 @ 17:07:04
URL: http://jeppel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen