brf slottsbron .

hej hopp!
sören vilken förkylning som kom! vaknade helt tung i huvudet i morse efter 10h sömn! dagen har gjort det bättre och bättre! lite nysningar och huvudbank är det sista som är kvar! skönt när det går fort över :-)

idag har jag och lilla mamma ätit frukost hemma hos mig med nybakade bullar och alla sorters pålägg :) mums! sedan fortsatte vi på öpppet hus i huset där min nya lägenhet ska ligga! jag fick träffa alla mina grannar och det bjöds på jäääätte god lunch! grannarna var i 25 års åldern och 40+ åldern så det var en blandad kompott vilket känns skönt inför framtida styrelse och tvister med olika företag . lägenheterna invigdes och det såg ut så här:


lite lagom töntigt så där, haha :)


vi fick gå in i alla lägenheter så jag och mamma passade på att kolla in 7,9miljoners lägenheten längst upp! en fantastisk utsikt men ganska tradig invändigt förutom det runda rummet :)

uppmärksamma vad som händer vid 0:19 i videon nedan. då halkar jag till och blir alldeles kallsvettig men som van bloggerska filmar jag på som inget hänt :-)

 

efter invigningen blev det en fika på hollandia med mamma, sedan en promenad genom stan.


2009-10-28 @ 18:01:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: André

Riktigt härlig utsikt högst upp.


2009-10-28 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen