ingen träning :-(

ingen träning ikväll..känner mig konstig..klump i halsen, feber och allmänt nere . precis som om ngt ska bryta ut, typ en förkylning! . och det får bara inte hända för imorgon har jag så mycket att se framemot! jag ska iaf ta det lugnt ikväll och sova lääänge imorgon så hoppas jag att detta är borta då... suck .



har iaf inegn vidare blogg-lust. ska mysa med lisa och mina tända ljus så hörs vi kanske senare eller imorgon!

hejdå kära läsare!

tacka vet jag att man tar bilder, att ta fram dem då och då och inse vilket underbart liv man lever !
här är lite random bilder jag snabbt klistrade in:






2009-10-01 @ 19:31:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Nää men, där är ju viii =)

Trevlig helg hun! =) Pusss


2009-10-01 @ 21:43:51
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hoppas du inte har blivit sjuk gumman! Ojojoj vilka bilder. Lilla Christian hihi. Och vi har ju båda jättemörkt hår då, och är båda ljusa nu :) Man förändras en del.. och tur är kanske det hihi. puss puss


2009-10-02 @ 09:12:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen