tisdag .

hej hopp lilla blogg och dess läsare :-D

nu sitter jag väldigt varm här i min soffa för jag har hela fotbollsutstyrseln på mig! ska lite ärenden sedan ska jag iväg på träning! känner enormt mycket för det ikväll trots kyla och regn. när jag kommer hem så väntar korv med bröd och det längtar jag jäääättte mycket till! hihi.

linda och jag har pluggat idag och det har gått såååå bra. vi är ett duktigt team gumman!

längtar mer än någonsin ..


2009-11-10 @ 18:15:09 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Jepp...det är vi verkligen...=)


2009-11-10 @ 21:53:15
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen