this is me .


hemma igen :)

ska bli skönt med bio i detta knas väder!
hårinpackningen kändes super. den är numera i 3-steg tydligen .
1. öppna upp hårstrået
2. sätt i inpackning, låt verka
3. stäng hårstråt
4. skölj


bluff eller inte men håret känns fantastiskt skönt nu och den skall hålla i ca 15 tvättar!

dags för middag hos A nu. jag har köpt jätte fina örhängen från SNÖ till hans mamma . de är så hennes stil . hoppas hon oxå tycker det! (jag köpte 2 till mig själv)

trevlig fredag!

gillar ni mitt nya uppklippta hår?


2009-11-13 @ 17:19:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen