reunion .

årereunionen var great . otroligt kul att träffa sina kompisar och kul att se vår video igen !
tack björn och martini för gästfriheten och tack alla andra för allt gott som nu finns i min mage!

när jag skulle hem var det dock inte så lätt att komma in i bilen. vad tänkte han med när han ställde sig nära? han kunde tänkt lite smart som att bilen på hans andra sidan hade passagerardörren närmst och därför kunde han stått närmre den bilen, kanske???? hm. detta blev inte ett fall för arga lappen iaf =)

galant fick jag hoppa in via min passagerarsida och krångla mig över. kände mig som 18 igen.


2009-11-11 @ 23:26:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: jeppe

HAHAHA sånt händer bara i Furulund (bönder)


2009-11-11 @ 23:32:34

Postat av: Ola

Man skickar bara reg.nr till transportstyrelsen sen vet du vem som äger den.. .Sen är det bara att ringa och berätta att dem är dumma i huvudet =) Enkelt och lätt....


2009-11-12 @ 08:10:37

Postat av: Sandrix

Haha nawww vad sött att du fick hoppa in på andra sidan! Ja, gud vad trevligt det var igår! :) B & M är riktigt härliga personer, alla ni andra också såklart hihi. Puss


2009-11-12 @ 10:53:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Haha förlååååt! Det klyddade när jag skrev inlägget, så du försvann! :( Nu finns du med där igen gumman! Du fanns iaf med på bild hihi. Puss puss (synd att du inte kunde på lördag :( snyft)


2009-11-12 @ 21:34:00
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen