party over .

nyss hemkommen från sandrixens fest! bilder och videos kommer imorgon! :-) jag har så ont i halsen just nu (andré rkände tom inte igen min stämma) så jag vill inte ens tänka på hur jag kommer må imorgon, denna helgen borde blivit lugn med tanke på mitt tillstånd tidigare i veckan men men man lever bara en gång :) tack allihopa för en jätterolig fest! nu ska jag prata med min älskling som är långt opp i landet *snyft* lisa är överpigg här hemma, springer som en dåre mellan de 2 rummen! haha tanter kan!

sussa sött!


2009-11-01 @ 03:26:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen