liv var det ja .

JAG HAR TRÅKIGT!
Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej det är Lina!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Heeeeeej eller Hej det är Lina
Ringer det mycket till dig? Japp har man världens pratgladaste frida som kompis så har man! :)
Ringer du mycket? Nej jag är mer av en SMS-tjej.
Vem ringde du senast? André!
Hur mycket pengar har du? Lön+studiebidrag och såklart mina besparingar som jag nallar rätt ofta ifrån :-S
Senast kramat och när? I morse när A gick till skolan
Antal timmar sömn inatt? 7h
Sov du ensam? Nej A var faktiskt här
Vem sov du hos senast? På Rica talk hotell i sthlm
Vem sov hos dig senast? André
Vem vet mest om dig? Hm? Petra vet nog mest!
Vem vet du mest om? André?? Ingen aning faktiskt...
Vad ser du fram emot? Skidresan 2010...
Vad vill du ha just nu? Mitt tandhygga-leg
Vem hånar du? Snåla människor
Vem längtar du mest efter? Mina tjejkompisar...
Vem vill du helst slippa? Snåla människor
Vem stör du dig på? Samma som ovan..
Vem vill du sova bredvid inatt? ANDRÉ men han är inte här :(
Vilken buss åker du oftast? Nummer 5
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Haha nej men jag är nöjd!
Har du varit kär? Jaaa!
Är du kär nu? Jajjamensan!
Är du en bra partner? Ja oftast men ibland är jag duuuum :)
Har någon varit otrogen mot dig? Nästan helt säker på att ingen har varit det men man vet ju aldrig?
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej det hoppas jag verkligen inte!
Har du varit otrogen?
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag raggar absolut inte! Hur gör man?
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja han heter André!
Vad åt du senast? Köttfärssås med gurka
Är du polare med grannarna?  säger hej till alla iaf
Har du varit på ett party?
Japps
Har du varit utomlands? Haha japp väldigt mycket
Var är dina syskon just nu? Min bror ligger i sin säng hemma i Bjärred
Vilken tid gick du upp imorse? Klockan 6
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov bredvid min stora kärlek
Vad är det första du gör på morgonen? Går ett varv i lägenheten för att piggna till. Gjorde så när jag bodde i hus med.
Vad ska du göra efter det här? Sova?


2009-11-06 @ 01:18:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (7) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M


2009-11-06 @ 02:00:31

Postat av: Linda

fan va ball header du har :D


2009-11-06 @ 09:06:19
URL: http://hejmoberg.blogg.se/

Postat av: Mia

=)Antar att man inte ska skriva T ordet, men du vet iaf =)

Allt bra med vännen idag?? Fint här, precis kommit tillbaka från träningen, sitter o äter lite nu =)

Måste kolla över o se när vi kan ses gumman...

PUSS <3


2009-11-06 @ 11:39:39
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Jenny

Hej

Titta bara in

lämna görna ett spår besöker min blogg.

Anmäl dig gärna till min veckas blogg tävling.

Ha en bra dag


2009-11-06 @ 12:03:36
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Postat av: sarah

Hejsan. Nu har jag lagt upp en ny tävling! Var med och tävla om ett presentkort på 500kr. Ha en toppen fredag:)


2009-11-06 @ 12:32:01
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Postat av: Mikaela

Hjälp mig gärna att vinna en väska, hjälper du mig blir du självklart länkad :) Läs mer på min blogg http://mikaelafranzen.blogg.se/2009/november/tavling.html


2009-11-06 @ 12:32:44
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Postat av: rebecka

hej hur e det? :)

du har en väldigt fin blogg :)


2009-11-06 @ 13:09:38
URL: http://rebeckaperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen