fredag fredag .

myyyys-fredag! <3
skulle eg jobbat denna helgen men mia tar för mig så tar jag för henne nästa helg och det är sååå skönt att vara ledig men har en del att göra ändå..
* farmor ska firas imorg, likaså fars dag
* lilla tuva-li ska ha namnkalas på söndagen

idag har jag shoppat presenter till alla som skall firas i helgen, sen blev det lite annat smått och gott till mig själv! :-)
nu ska jag hoppa hoppa hoppa in i duschen för sen ska jag och A köra och handla mat. vi ska laga mat hemma hos hans föräldar som inte är hemma ikväll. kl 20.00 ska andré ha pokerkväll så jag och sötnöt fridan ska se idol och äta maaaasssor med onyttigt medan våra killar förlorar pengar! :)


2009-11-06 @ 15:06:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen