fredag ända in i hjärtat .

idag ska jag klippa mig, gjorde aldrig det sist då jag slingade mig . kostar ändå samma om man gör det en annan dag som om man skulle göra det i samband med slingor och jag som ÄLSKAR att gå till mina frisörer på larsson & lange (södertull) har inget emot att gå 2 ggr/halvår =) jag ska även få gjort en hårinpackning där- en sådan jättebra som inte går att köpa ute för de sätter i någon activator efter inpackningen som sätter igång processen =) ska iaf bli skönt med lite ompyssling!

annars tvättar/städar jag idag! jag börjar jobba kl 10 imorgon och kommer hem 19 så är rätt skönt att ha det i ordning då. söndag lär inget bli gjort då jag nog kommer vara en trött efter freddes inflytt. fest och sen ska vi iväg till A farmor också ju!

nej nu ska jag ta upp tvätten tror jag! puss på er!

världens sötaste reklamvideo:


2009-11-13 @ 10:38:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen