buddy holly .

när jag var liten hade vi en cd skiva till datorn som man fick till windows 95 eller något sånt där. på den skivan fanns bland ett annat ett spel där man var en trekantig rymdkost typ och så åkte man runt i en labyrint och samlade poäng. tja, iaf så fann där även ett eller två videoklipp på den här cd:n och jag bara älskade det ena vilket jag hittade på youtube precis! vilka minnen!! vet inte hur många ggr jag tittade på det. ungdomar, kom ihåg youtube fanns inte på min tid :) jag älskade (ÄLSKAR) låten, videon med storyn (man upptäcker hela tiden ngt nytt kul med folket i videon) & den blonda killen (thihi) . var nog mest för den blonda killen jag tittade men idag undrar jag om det verkligen var därför :)


2009-11-06 @ 16:44:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Jo, precis som du säger så kommer det ju flera gånger. Definitivt inget jag hänger läpp för, för det var en kul grej. Men jag är en sån tävlingsmänniska. Lite dålig förlorare med andra ord.. =) Men men.. Det var iaf kul =)

Hoppas allt är bra med dig vännen.

Puss!


2009-11-07 @ 14:02:10
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen