åre 2005 .


hej vad gör alla idag?

förmodligen på jobb kanske ? själv är jag ledig och gottar mig en massa här hemma! precis tagit en lååång dusch med hårinpackning och ansiktsmask. älskar det! innan idag var jag ute och gick i regnet *brr* skulle eg cyklat till lund och bytat in min gamla cykel till en ny men duggregnet gjorde mig inte värst sugen! ska strax till stan och fika med fridan innan den stora ÅRETRÄFFEN! det var en sjukt rolig resa och ska bli kul att se videon vi spelade in där nere och träffa alla igen, fast nja träffar stora delar av dem redan flera gånger i månaden men ändå :)


rolig och bra tjej som gör narr av personer som stylar och bryr sig för mycket om sin profilbild på facebook:
enjoy!



2009-11-11 @ 14:11:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen