slut på firandet nu !

bilder från kalaset här hemma i söndags kommer NUUUU !
 
jag bjöd även på rabarber paj med rabarber från en kollegas trädgård . det blev muuuums !

min älsk, moster, mamma, bror, elvan under bordet, farfar, farmor o anna-maj .
(pappa är ute och reser .)

älskade barn .

elva bekantar sig med sigge .

från ola, annamaj o elva:
 

från mamma:


från farmor o farfar:

från moster ingrid:


glömde visa dessa underbara stenar jag fick av sandrixen i lördags .
de är sååå fina o passar bra in här .


2009-05-04 @ 15:03:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Du fattar att jag MÅSTE kommentera kakorna va? Kan inte sluta titta på dem, vill bara sluka hela fatet =) By the way så ser tapeten jätte fin ut nu när den e uppe om jag inte sagt det innan...


2009-05-04 @ 18:57:52

Postat av: Lina

Hahahahahhahaah därför jag lade upp den bilden ju =)


2009-05-04 @ 21:38:59
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: jonas

SLUTA "FEEDA" MIN SAMBO, hon kommer ju hem tjockare för varje dag, känner snart inte igen henne!!!!!!


2009-05-07 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen