wellknown .

linda känner mig för väl . hon ringde ett tag efter vi sagt hejdå från skolan och jag var då i stan " shoppar du?" säger hon . neeeeeej jag ska inte shoppa svarar jag . "hhahaha du kommer shoppa" säger linda . vad tror ni hände ? jag shoppade :-(


nya guldskor och jeansleggings från H&M .

sandra messade om jag o A ville komma till min barndomsby bjärred o äta glass med henne, daniel, emma o peter .
så dit ska jag och A nu- fast bara en kortis . a måste hem o studa sedan igen men ska bli gotiit med glass .
hörs sen !


2009-05-20 @ 17:58:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Vilka snygga leggings, måste nog köpa ett par sånna!! Provade ett par snygga på gina men med min oformliga kropp passade dom inte..alltid så för mej på gina:( Sorry med tentan, men du har iallafall Linda o Malin med dig =)


2009-05-20 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen