min 24 års fest !

 

dukningen och fina blommor från min kära .

fick JÄTTEFINA presenter av tjejerna .
vad som fanns i ser ni längre ned ...

jag skänkte bort lite plastnaglar som frida & gollan snabbt limmade på sig .

middag med skönsång .

invigde mitt nya LIPS .

häftig belysning va va va ? =)

johanna och pingu hade sitt första bråk men allt blev bra igen .


2 solstrålar .

dagen efter fanns DISK ! och gästerna till mitt "släktkalas" väntade .

armband (som jag invigt idag) och örhängen i tyg av emelie och sebbe . örhängen från ellan .
ser ni så fint allting matchar`? känns som mina tjejer kan min smak !
taaack snälla emelie och ellan .

jag o sandra älskar jensen´s =)
så detta sitter ju inte helt fel .
man tackar gumman !

supersöt necesär och handväska från frida .
precis i min stil !
gumman TAAAACK !

JAG LÄÄÄNGTAR IHJÄL MIG !!!!!
TACK GOLLISCH!

TACK VARE ER TJEJER,
gollen, sandrixen, emelie, ellan o frida blev min dag till en minnesvärd och vääldigt rolig dag / natt !

glömt kameran hemma och jag är hos A så supersöta bilder från mitt kakkalas får ni imorgon då jag ska vara hemma och skriva på min b-uppsats !

TACK ALLA NI SOM GRATULERAT MIG ! NI ÄR SÅ HIMLA SÖTA !
sms och telesamtal har haglat in .
petra
gollen
lina b (videon gör mig rörd!)
mia
sandra
emelie
erica
frida
malin w
amanda
kusinerna
ellan
hjärtat mitt <3
bagarn och katterna
daniel
patrik
anders mamma
daniel K
mamma
moster
pappa och E
brossan med familj
farmor o farfar
A familj
A syster
sofie G
Johanna Söder
Christina
Karolina
camilla
malin
marcus S
emelie H
Bella
Mickan
edona
josefin L
och alla på slagt igår =)

TACK !


2009-05-03 @ 21:33:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Meeen du vet väl vart du ska i början på Juni??? :):) LÄNGTAR!

Puss


2009-05-03 @ 21:49:47
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Mia

Anade det, hehe :)

Kul att du hade ett bra party utan mig :)

Hörs i veckan hun!

Puss


2009-05-03 @ 22:19:06
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Anonym

Grattis från Mias mamma.


2009-05-03 @ 23:10:47

Postat av: Lina B

Du verkar haft en super bra födelsedag, det är du verkligen värd vännen!!! =)


2009-05-04 @ 07:13:53

Postat av: Malin

Vilka härliga bilder, ni ser ut ha haft lika kul som alltid. Nästa gång får jag verkligen inte missa!!=)



Märket på skorna är "naturalizer", och dom är jätte mjuka i sulan!!



puss


2009-05-04 @ 12:38:43
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Ola

Jag var faktiskt också med på sms:et från johanna... Stod att det var från oss båda =)


2009-05-04 @ 18:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen