ullaredsdag .



lunch vid vårt vanliga bord dock saknas 2 tjejer detta året !
.. men tur var det för bilen blev överfull !
min vagn med bara MINA saker =)


 
muffinsformar , plåster, målargerjer till elvan , stekta gröna tomater -dvd till mammsen & en gubbe som får växande hår i form av gräs efter vattning , 2 tröjor till elvan .

tvättmedel , solkräm , cykelkjedjeolja o massa smått behövligt till hemmet. såsslev , velourtröja , pyjamas till både mig o elvan och så samma bild igen (?) .

cykellås , mer tvättmedel , handtvål , nackkudde , tandkräm, mascara , solskydd för läppar . silikonpensel , joggingbyxor , doktorset till elvas 3 års present och en leksaksbrödröst som plingar när mackorna är klara =)

kattsäng till lisa .


mina bästa köp =)
2 silvriga krukor för 15kr/st
och 2 silvirga  salt/peppar-kar från menu =) 49kr/st

efter ullared körde vi och åt glass på mc donalds .
sedan hem mot emelie i HBG och då bev det kvällsmidaag på MAX .
godis , paj o saft framför eurovision blev det sedan .

BILD PRECIS NÄR NORGE VANN =)
vi tyckte det var jääääättebra .
i bakgrunden emelie och sebbes kök .
jag höll på norge, danmark, malta och rumänien .

efter euro var slut körde jag och lämnade sandrixen hemma i lund och åkte och hämtade min pöjk som var på fest i lund . han hade då blivit av med sina nycklar men var bombsäker på att de låg hemma så han ringde och väckte sina föräldrar och de letade fibrilt i 20 min och när vi nästan var hemma i malmö sa jag åt andré att sms:a han som hade festen om hans nycklar ändå var där . och jo visst var de det . de hade ramlat ut från andrés ficka så ngn snäll hade hängt upp dem på en krok .
så det var bara att köra tillbaka så andré kunde sova (och även jag som även har ett par av mina nycklar i hans knippa)
stooooor suck .
jag som var så trött .
vi kom i säng kl 3.00 (!!!!) och jag gick upp 4.45 innan ullared . gäääsp !
men slutet gott- allting gott !


2009-05-17 @ 12:18:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Oj, va mycket du har fyndat. Men så är det ju varje gång man är där, man hittar alltid mer än vad man har tänkt sig!!=)

Du måste ju va jätte trött i dag efter den långa dagen.

Gött att Norge vann, tycket också om den låten jätte mycket, dom har ju spelat den på radio en del!!=)

puss


2009-05-17 @ 12:52:15
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Mia

Ja jisses vad mycket du hittade :) Massa smått o gott som man behöver!

Och Norge's bidrag var ju bara så bomsäkert att det skulle vinna! Mycket bra! :)

Pusss


2009-05-17 @ 14:19:06
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Lina B

Håller med dig om att dina salt o pepparkar e super snygga!! Tack för den ooootroligt goda fikan i fredags, kunde faktiskt inte äta mer sen på hela kvällen ;) Fick kolla på reprisen av esc igår och rätt låt vann absolut!! Han e en pojk med charm...lammkött mmmmmm...


2009-05-18 @ 09:27:49

Postat av: Lina

nä usch lina inte lammkydd där inte =) tack själv för att du kom! jag fick dock ner mer mat på kvällen! det bevisar att du är fake-lina =)


2009-05-18 @ 14:02:58
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Lina B

Jag drack faktiskt både vin öl och irish coffe med grädde, mums och åt massor med chili nötter under kvällen vilket oxå det va ganska mättande. Jag tar det som en förolämpning att bli kallad för fejk- lina när det gäller mat och aptit!! ;)


2009-05-18 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen